Nowy teleturniej TVN Kto to wie
Zawsze chciałam wystąpić w teleturnieju, przed laty byłam o włos od udziału w programie „Idź na całość”, ale los zdecydował inaczej. Teraz spełniłam swoje marzenie – opowiada tuszynianka.
Kobieta jest już na emeryturze i ma dużo wolnego czasu, który poświęca na realizację swoich pasji: czyta książki, chodzi do teatru i kina, śledzi rozgrywki sportowe, szczególnie tenis ziemny i siatkówkę, które uwielbia. W wolnych chwilach spędza czas ze swoimi wnuczętami a ma ich pięcioro – czterech chłopców i dziewczynkę. Wygraną zamierza przeznaczyć na zakup domku na swoją działkę letniskową nad jeziorem, bo takiej budowli brakowało w tym miejscu.
Moja wygrana nie pokryje całego kosztu tej inwestycji, ale zdecydowanie ją zasili – dodaje Barbara Michalska.
Tuszyniance nie udało się poprawnie odpowiedzieć na przedostatnie pytanie.
Pytania były i łatwe i trudne równocześnie, bo trudno przewidzieć jak myśleli ankietowani. Polegałam na intuicji, na szczęście nie odpadłam ja, tylko moja przeciwniczka (Monika z Żabiej Woli przyp. Red.)- dodaje zawodniczka.
Pytanie brzmiało: Co najczęściej odwraca najwięcej naszych ankietowanych? Odpowiedzi: głowę, pościel na drugą stronę, naleśniki, kota ogonem. Obie panie odpowiedziały tak samo: głowę, tymczasem prawidłowa odpowiedź brzmiała „kota ogonem”.
Odpadła Monika, bo uzbierała o 100 zł mniej we wcześniejszych konkurencjach.
Nowy program „Kto to wie” to wiosenna propozycja w telewizji TVN. Audycja emitowana jest codziennie od poniedziałku do piątku o godz. 16.20. W programie, którego gospodynią jest Dorota Wellman udział bierze czterech zawodników. Dzięki formule online, każdy z nich jest w swoim domu i łączy się ze studiem w tym samym momencie za pomocą kamery w komputerze i słuchawek.
Pytania zadaje gospodyni show, a gracze mają do wyboru odpowiedzi na pytania, jakich udzielili ankietowani. Odpowiedź wpisują na specjalnej tabliczce i pokazują do kamery. Po każdej części odpada jeden zawodnik, zaś w finale najlepszy z nich ma szanse na wygranie nawet 20 tysięcy złotych.
Audycja powstaje na licencji "Let's Ask America". Za jego dystrubucję odpowiada Warner Bros. Domestic Television Distribution. Polska wersja produkowana jest w krakowskim Studio TVN Warner Bros. Discovery przy użyciu technologii XR, wykorzystującej oprogramowanie unreal.
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?