6 z 8
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
![- Marki zawsze można zmieniać, tak by lepiej dostosować się...](https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/43/eb/6326cdec5d91e_o_large.jpg)
fot. Manufaktura
Łodzianie i mieszkańcy regionu ograniczają zakupy przez inflację. Co czeka centra handlowe? Wyniki badania na zlecenie Manufaktury
Łodzianie ograniczają zakupy
- Marki zawsze można zmieniać, tak by lepiej dostosować się do potrzeb klientów - mówi naukowiec. - Obecny model zakupów, czyli zainteresowanie promocjami artykułów spożywczych czy też bardziej racjonalne zakupy, jest związany ze strachem przed recesją, który jest coraz mocniej odczuwany. Wiele osób wstrzymuje się z decyzjami związanymi z zakupami, działają w sposób oszczędny.
Dr Paweł Kowalski zauważa, że inaczej wygląda sytuacja związana z nabywaniem tzw. dóbr luksusowych czy też marek premium.
Czytaj dalej